חמאסניק - אבו טיר שוחרר לא רוצה ששליט יישאר בשבי : מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית).

חמאסניק - א×'ו טיר שוחרר לא רוצ×" ששליט יישאר ×'ש×'×™ : מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית).. קודמו ערפאת לפחות לבש מדים ולא התחפש בחליפת עסקים. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר.

אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015.

שליח חמאס ×'סופר
שליח חמאס ×'סופר from www.ynet.co.il
הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. למה חמאסניק, גיאהדיסיט איסלאמי או יורה הרקטות מי שלא תהיה, למה לא היית קצת יותר מדויק?! טוב, זה מוגזם. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером?

לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת!

חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. מה אתה עושה, יא חמאסניק? חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! רון בן ישי, ימי הכלניות:

אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? השר גלעד ארדן מגדיר את אבו מאזן כחמאסניק בתחפושת. חבל על המאמץ, כדי לך לוותר!

32 שנ×
32 שנ×" לאר×'ון ×"טרור חמאס יל×"ים פלסטינים תוע×"ו משתתפים חמ ל from hamal.wcdn.co.il
הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק.

כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014.

מה אתה עושה, יא חמאסניק? Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות. מי שמסוגל לשלוח ילד עם חגורה מלמד גם את בנו להיות חמאסניק. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר. רון בן ישי, ימי הכלניות: אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: חבל על המאמץ, כדי לך לוותר!

Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק תַּרְגִּיעַ. אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. דף רציני על ארגון טרור פארודי‎.

כשכת×' צ×'אי אמיץ מוזמן לווע×
כשכת×' צ×'אי אמיץ מוזמן לווע×"ת קישוט ×'יקורת טלוויזי×" ×"ארץ from img.haarets.co.il
הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. השר גלעד ארדן מגדיר את אבו מאזן כחמאסניק בתחפושת. דף רציני על ארגון טרור פארודי‎. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. למה חמאסניק, גיאהדיסיט איסלאמי או יורה הרקטות מי שלא תהיה, למה לא היית קצת יותר מדויק?! טוב, זה מוגזם.

למה חמאסניק, גיאהדיסיט איסלאמי או יורה הרקטות מי שלא תהיה, למה לא היית קצת יותר מדויק?! טוב, זה מוגזם.

אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת! בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר. יהודים יקרים ממתי הפכתם לחלולי מוח עד כדי כך שטרוריסט רוצח בריש גליי מלגלג לכם בפנים שרק תתנו לו צ'אנס לערוף לכם את הראש והוא יקפוץ על המציאה.

אנא אל תשתמש במילה חמאסניק חמאס. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik).

Posting Komentar

0 Komentar